Saturday, September 26, 2009

Lalalalaupäev!

Käisin täna taaskord õelast hoidmas. Poisipõnn on õnneks tubli ja värki, seega iiizi aga tegin täna laste mänguväljakul olleks huvitava tähelepaneku. Kui üks eelmine kord, kui oli esmaspäev ja ma õelast hoides seal mänguväljakul käisin oli seal peale minu veel palju emasid oma lastega ja juba enne seda kui ma kohale jõudsin oli neid seal palju. Täna, laupäeval, kui meie läksime jälle samal ajal väljakule nagu ikka, oli mänguväljak tühi. Natukese aja pärast hakkas vaikselt lapsi koos isadega sinna tulema. Ja mitte ühtegi ema, ainult isad. Ja sellega lõpetan raporteerimise Vantaa asukate igapäevaelust.

Aga jah, täna õhtu siis pittu. Viin külmas ja uksekell peaks iga hetk külalistest märku andma. Räägitakse, et mu tänava peal on miski gei klubi/baar. Ma ei saa aru, kuidas ma juba nii kaua siin olen olnud ja seal veel käinud pole. Viga, mis ilmselgelt tuleb parandada. Pöidlad pihku!

No comments:

Post a Comment