Wednesday, September 30, 2009

Ja koolinädal saab läbi!

Kas pole tore koolis käia, kui nädala viimane nn tööpäev on neljapäev? Ok, seda ei juhtu iga nädal aga juhtub see nädal :) Ja ega me siis lase kursakaaslastega seda endale kaks korda öelda, kui homne päev seljatatud saab peale loenguid ja mitmeid tiim-miitinguid siis lähme õhtal neiudega "glow bowlima". No lähme bowlingut mängima aga me katsume ju turundust õppida ja kasutame fääncisid väljendeid. Peale seda on plaan minna baari ja tantsulkat teha. Me ükskord juba üritasime sinna baari minna, see oli pärast Master's Dinnerit (oo see on täitsa event tegelt millest võiks kribada aga mõni teine kord), aga siis oli järjekord, mis liikus 2m 20min jooksul ja mina andsin alla. Paar vaprat seisid oma tunni ära ja said sisse. Seekord lähme sappa juba neljapäeval ;) üritame masse ennetada. Õnneks on koht mu kodu lähedal, seega võin kulmude peal ka koju tulla. Üldse avastasin eelmine nädalavahetus Eeva abiga, et mul on siin kodu ümber mitu mõnusat baari. Geiklubi jäi kahjuks avastamata, see oli alles jube tühi kui me sinna jõudsime ja nägi päris siuke 80ndad välja ka. Aga eks teinekord sinna.
Vahepeal olen ennast suutnud ühele järgmise perioodi kursusele turundada. I'm getting good @ this shit. Kirjutasin lektorile kirja, kuidas ma jube hästi kõiki tingimusi täidan kuigi tegelt on nii ja naa :) Aga sain kursusele kirja!
Oo ja siis üks lugu veel Soome üliõpilaselust. Nimelt tuli meile ükspäev kiri, kus pakuti müüa valgeid 'overalle' (jah peaksin ütlema tunked aga no tegelt need ei ole päris tunked). Igatähes valge riietus, millega Soomes traditisooniliselt käiakse kõigil tudengipidudel ja üritustel. Mingil määral on igal koolil ka oma värv ja olen tegelikult päris paljudel noortel neid siin Helsingis seljas näinud. Seda ei tohi kunagi pesta ja sinna võib igast asju peale õmmelda ja kleepida. Ma igatähes jätsin selle asja soetamata, ei näinud seda oma sügislookis kahjuks. Aga midagi uut siiski!
Nüüd aga tuttu, sest ees ootab päev täis põnevust!!! Hahahaaa!

No comments:

Post a Comment