Wednesday, October 7, 2009

Suvi südames ja nohu ninas!

Pealkiri ütleb kõik. Loodetavasti pole notsu nohu ega põhjapõdra gripp, muid loomi pole mulle veel pakutud! Nädalavahetuseks lubab siin pool lahte ka lund, karm. Ma ei saanud päriselt aru, et kinga hooaeg juba läbi sai. Ja aina tihedamini käib seljakoti pakkimise mõte peast läbi, katsun sellel endast mitte võitu lasta saada. Praegu pole see aeg.
Nädal venib nagu tatt, (või on tuleb see mu ninast) anyways ma ootan juba selle nädala lõppu. Praegu on koolis nagu ullult busy, sel nädalal loengud iga päev, pole veel nii tihedalt siin koolis käinud. Esmasepäeval ootab mind minu esimene eksam, järgmise perioodi aine eeleksam. Ja siis nädal hiljem ootavad mind mitu eksamit. Koolilapse elu, mis muud.
Oo ja meie eelmise wiikendi üritus koolikaaslastega oli väga mõnus. Kahju ainult, et Soome standardite järgi on odav õlu ~60 krooni ja sellise hinnaga müüakse seda väga vähestes kohtades. Valus on niimoodi üliõpilane olla. Kaks korda kallim alko tekitab ka pea kaks korda vastikuma pohmelli. Arenguruumi on!
Aga nüüd ma teen targa näo pähe ja kirjutan veel miskit assignmenti, kuuleb näeb! jou!

No comments:

Post a Comment