Wednesday, October 14, 2009

Krt ja p***u!

Nähes miuke e-hääletus propaganda toimub Facebookis ja tundes, et ma tahan ka sellest osa olla aga teades tänaseks fakti, et ma ei saa hääletada (krt!!!!) tundsin et pean oma ämbrist kirjutama.
Nimelt siis võtsin ükspäev valimiste lehe lahti, et suts ja valmis aga säh mulle. Kuvati mulle hoopis kiri "Te ei kuulu valijate nimekirja.." (just nimelt kahe punktiga, võta sa kinni kas oli mõeldud 1 või 3). Noo väike mõttepaus, siis hakkas vaikselt kerima jah, et Soomes üliõpilane olemiseks on vaja ennast siia sisse regada, sest mudu on lihtsalt elu siin liiga keeruline kui mitte lausa võimatu. Seda tegin ma umbes 30päeva tagasi. Minu üllatuseks oli minu Soome aadressiga info juba ilusasti eesti.ee portaalis üleval, mina pole neile mingit infot edastanud, seega tundub, et nende kahe riigi vahel infovahetus täitsa toimub. Suhtlesin, kellegi meesterahvaga "Valimiste osakonnast", kes soovitas mul jah elukohta kontorllida ja vajadusel elektrooniline avaldus teha. No kena keik aga ma ei saa ennast kahjuks Eesti sisse tagasi kirjutada hetkel, sest mul on nagu vaja ikkagi siin sissekirjutust. Ja nüüd jõuan parima osani. Lugesin sealt lehelt edasi, et mis siis teha kui oled välismaal. Selleks tuleb tellida e-valijakaart 85 päeva enne valimisi. Halllllllloooooo! Teagi kas süüdistada enda lollust või mis värk on. Kui ma olen 30p siin sisse kirjutatud olnud siis ma nagu hästi ei saa ka 85p enne kaarti tellida või.... No anyways, endal on tunne, et süsteem tegi mulle ära ja minu häält ei tule. Bummer!

No comments:

Post a Comment