Saturday, October 10, 2009

ReLoad

Praegu on laupäeva õhtu, kell on alles poisike ja mul on niuke uni, et haiguta lõualuud paigast. Panin Metallica ReLoadi peale, et elu sisse tagasi tuleks. Krdi hea unustusse vajunud kraam ikka :)
Mu unisus võib olla sellest, et ma peaks esmaspäevase eksami jaoks nati lugema, aga see võib olla ka heast kõhutäiest lõuna ajal ja selle juurde käinud punasest veinist. Oo muideks ma ei saa manimata jätta, et ma siis ikkagi elan staari korteris. Võib-olla küll tinywiney aga ikkagi staar. Nimelt täna lõunalauas, kus oli mu õde, ema ja ema ülikooli aegne parim sõbrants, kes kohe peale ülikooli Soome kolis. Tuli siis jutuks, kui hea asukohaga korteris ma elan ja jutu sees mainisin selle naisterahva nime, hahahaa... päris head silmad vaatasid mulle vastu selle peale. Tõepoolest, tädi oli 80ndatel ikka pildil olnud. Aga mu ema sõbrants ei saanud aru, mida ta veel siin Soomes teeb, sest ta on pärit ei tea kust - tundub, et see päritolu teema jääb ikka müsteeriumiks. Anyways, praegu pani muti nädalaks Hispaaniasse, juhuiiiaa! Aga ilmselgetl olen ma ikka mingi frukti suutnud välja selekteerida.
Aga nüüd ma siis äkki üritan veel natike kasulik olla ja lugeda. Kuigi ma natuke mängin mõttega esmaspäeval minna eksamile ja kirjutada vennale sinna paberi peale üks hea nali ja ma arvan, et mul oleks väga head shansid kursusele sisse saada. Vend tegi meile see nädal ühe külalisloengu teise aine raames ja no ma arvan, et see saab täiega äss kursus olema. Nüüd oleks mudugi eriti nüri kui ma sisse ei saa. Mul siin paar mõtet on selle nalja osas, aga ettepanekud on teretulnud!

Hoidke ...... ennast! ;)

No comments:

Post a Comment