Sunday, January 24, 2010

Noh, teil on seal külm jah :)

Mul siin Helsingis on teiega võrreldes ikka hea mitu kraadi soojem. Poleks uskunud, et ma kunagi seda öelda saan aga näe, kohe uue aasta alguses tuli ära. Mudugi ma pole oma nina mitu päeva välja toppinud. Neljapäevaga sai koolinädal läbi, mida tuli muidugi tähistada, siis reedel väike vegeteerimine ja nüüd kaks päeva teaduse teemadel filosofeerinud. Ja tundub, et saab paar päeva veel sama rada käidud.
Eelmine kord pahandasin siin, et üldse magada ei saa, siuke film jookseb kogu aeg. Noh nüüd film on kuidagi läbi saanud, millest on iseenesest kahju. Was a good laugh! Nüüd on aga esimesest, minu jaoks täiesti absurdkoomilisest unenäost pool tõeks saanud. Ootan põnevusega, mis järgmise kahe osaga juhtuma hakkab, ses mõttes et.... ma ikka ei suudaks seda mitte kuidagi seletada kui sealt midagigi reaalsuseks peaks saama ;) Siuksed dilemmad siis hetkel. Vabandust, aga ma tavaliselt ei näe undki, seega this is a big deal :)
Ja avastasin, et mu blogi on külastanud üks huviline Argentiinast. Noh elagu Argentiina siis http://www.youtube.com/watch?v=f3F8m43ZmP4&feature=player_embedded

Disclaimer: Kahtlustega minu vaimse tervise osas palun mitte minu poole pöörduda!

No comments:

Post a Comment