Monday, January 18, 2010

Ready, Steady, Go!

Nonehh... mina tagasi Soomemaal. Vahepeal on pikk paus olnud ja mulle see paus väga meeldis. Sai teha neid asju, mida koolis käies nii palju teha ei saa nagu ohtralt magada, lugeda midagi muud kui õpikuid&artikleid ning vabalt valitud ajal lumist talve nautida. Sõbrad on toredad ka muidugi! Eile õhtal jõudsin Helsingisse, koristasin oma uut tuba, mis koristamise seisukohast on õnneks kaks korda väiksem kui eelmine. Mööbeldasin ka nati ja nüüd olen oma elu-oluga täita rahul. Ma olen siis samas korteris ikka aga pidin lihtsalt tuba vahetama. Täna hommikul olin peata kana kui kooli minek oli, ei teadnud mis kus on ja mida kaasa võtta. 5nädalat puhkust on oma töö teinud, nüüd siis saab minust varsti taas rutiini ori elik jääb jälle meelde kus asjad on ja teen pooled liigutused automaatselt. Totter, aga mis teha. Koolis saab olema suhteliselt busy, sest mul on ikkagi siht silme ees võimalikult palju aineid ühe aastaga ära teha ja hetkel vingerdangi siin oma õppeplaani kokku panna, et vähemalt teoreetiliselt ja aja-planeerimise seisukohtas oleks mingi lootus see teoks teha. Pöidlad pihku! Horoskoobi järgi pidi hea aasta tulema...(mhmh) pigem peaks seda horoskoopi aasta lõpus nii huumori mõttes lugema ;)
Nüüd selle aastahoroskoobi jutuga tuli veel meelde üks asi mida tahtsin öelda: kas te teate kui hea aasta eelmine aasta oli!! Selline aasta oli, kus mõned sündmused, mis mõnel muul aastal oleks tõenäoliselt aasta tipphetked olnud, olid selle aasta kõige kehvemad kogemused. Selles aastas ei olnud mitte midagi halba, see aasta oli lihtsalt superlux. Selles mõttes tuleb Uuel Aastal kõvasti pingutada ;) Ja mulle hakkab Tallinn ja Eesti meeldima aina rohkem kohana, mida külastada! (ja palun sellest lausest mitte mingeid etteulatuvaid järeldusi teha, sest see lause kehtib täpselt siin ja praegu ja ärme üle mõtle onju!)
Aasta märksõna: lihtsad inimesed!!! I like!

Aa ja veel, palun lõpetada öösel minu unenägudes kondamine. Öösel magatakse krt võtax! Aitäh!

No comments:

Post a Comment