Sunday, June 7, 2009

Elu Tais!

M6tsin, et kriban teile ka natukene kui ma juba siia 6hukonditsioneeriga internetikohvikusse ennast jahutama tulin. Tahtsin kyll rannapildiga siin teie vihmast elu turgutada kuid l2pakas pildiga j2i koju. Vedas teil :P
Vahepeal siis on k2idud p6hja Tais Chiang Mais trekkimas ja kokakursustel. Trekkimine oli v2ga lahe, olime nn "turistivabas" piirkonnas (no peale meie teisi t6esti ei olnud), sai korralikult dzunglis mytata, korralikku vihma vahepeal, kohalike kylas 66bida, kohalike tantsu/lauluetenduse osaliseks, kahte ussi n2gin (see on 2 tykki rohkem kui lootsin), kose all ujuda ja pambusparvega raftingut teha. Ja meie raftimine k2is ikka nii, et mul olid j2rgmine p2ev lihased valusad, mitte nagu enamus turistidel, kes lihtsalt parve peal istuma pidid, kuniks giid s6itis.
Peale kahte vaevalist p2eva reisides j6udsime Triinuga Ko Phanganile, kus oleme keskendunud rannapuhkusele ja kohalike puuviljadega tutvumisele. T2na 6htul on oodata suuremat myrglit - Full Moon Party ikkagi. Meie bungalow on m2e otsas ning sealt alla tulles ongi kohe rand, kus pidu saab toimuma. Nice!
Peale seda plaanime veel minna teisele paradiisisaarele Ko Changile, kus kekskendume taaskord puhkamisele. Nii raske elu noh! Ja siis on aeg seal maal, et aega enam ei ole.
T2na v6tsin julguse kokku ja k2isin siin juuksuris, see l6bu l2ks mulle siin 100krooni maksma ja ma olen tulemusega v2ga rahul.
Aga p2ike kutsub nyyd :)

No comments:

Post a Comment