Friday, May 29, 2009

Kõik on võimalik Tais! Vabalt!

Teine päev Bangkokis. Lennujaamas võeti mind vastu kotikätie magusate puuviljadega - pole paha või mis :) Jõudsin Banglamphusse - backpackerite rajoon, sain koerte poolt päise päeva ajal peaaegu pureda (nagu kesklinnas, ma olen kuulnud, et kuskil külas jah aga nagu kesklinnnas!!! rahu!). Urisesin koerakarjaga vastastikku natuke aga sain tulema. Kui koerad kõrvale jätte (neid on siin palju ja mõned neist väga armsad tegelt, väike kiusatus näppida!!) on piirkond hästi mõnus. Kirev tänavakaubitsejatest, söögikohtadest ja inimestest. Käisin ka Tai massaazis, maksis nii 65eeksu. Protseduur toimus hubases aias, kus väike tädike minu peal ja ümber ringi ronis. Arvasin, et lihased, mis pole enam kuid trenni teinud ei veni väga, kuid tädi pani ka need venima. Mõnus oli ja tõenäoliselt tuleb neid protseduure veel.
Lõpetasin just linna ja kohalike transpordivahenditega tutvumise, oli vaja üks pakike ühele sõbrale ära tuua pärapõrgust. Bussid on lõmmis plekikolakad ja liiklus toimub igal pool (motikakaga kõnnitell on täitsa ok näiteks) ja igas suunas (vastassuunas pole mingi probleem).
Kohalikud mehed tunduvad edevamad kui naised ja see kivi ei läinud isegi Lady Boyde kapsaaeda. Lisaks kui juba jutt meeste peale läks, siis täna hommikul kui hostelis veel enne check-outi oma tuppa kotti võtma läksin ja mõneks hetkeks toa uks praokil askeldama jäin, ilmus mu toauksele lipuataja. Krt "So _ _ _ _!" jäi talle karjumata kui ta nina ees ukse kinni lõin. Ok ok, alati on võimalus, et tegemist oli unise hosteli külastajaga, kes unustas enne teiste käest kella küsima tulles riided selga panna!! Not buying it! Ja täna öösel uude hostelisse :)
Aga täna algab uus seiklus seeriast "Mina ja minu Triinud"Jaaa tekitasin palju küsimärke?!? Kes on see Triin - ei ole see ega teine ega kolmas, areenile on astumas hoopis uus Triin :) Nüüd peate ootama kuni ma ta pildi peale saan, sest ta hetkel just maandus koos musta leivaga. Ja meil on plaan kaksi Taimaad vallutada.
Senix kunix!

No comments:

Post a Comment