Tuesday, May 19, 2009

Tõeline Aasia :)

S6itsin eile superlux bussiga Melakasse. Buss oli v2ljast suht samasugune nagu meil seal Eestis aga sees oli nelja istme asemel yhes reas kolm istet. Ees olev iste oli nii kaugel, et kui ma jalad v2lja sirutasin siis vaevu sain varbad sinna peale toetada. Lisaks jalatoed, peapadjad. Ja maksin selle l6bu eest samapalju, mis nt Tln-Trt bussi eest. Ja see ei olnud ka siin k6ige kallim buss. Vot.
Malaisia piiripunktis olid k6ik ametnikud n2omaskidega. Mina sattusin selli peale, kes esimest korda n2gi Eesti passi, seega pidi ta j2rgi kontrollima, kas Eesti ikka on viisavaba. J2rgmine kysimus seagripi kohta, kas teil seal see levib? Oleks mind juba peaaegu l2bi lasnud kui tuli teemaks, et tulen Austraaliast ning supsti taharuumi. T2itsin miskid lisapaberid ja kraaditi mind. Produtseerisin neile oma tavalise 35,8 ja lasti tulema.
Bussijaamast hostelisse tulles v6tsin kohaliku bussi takso asemel. Takso oleks maksnud max 60 krooni, aga buss on ju palju p6nevam ja maksis k6igest 3krooni. J6udsin ilusasti kohale ja elamus oli palju suurem :)   
Melaka on armas v2ike linnake ja minu jaoks siis esimene t6eline Aasia sihtpunkt. Singapur on puhas, suur, l22nelik ja teeb m6nele Euroopa suurlinnalegi silmad ette, nii et Singapur ei ole yldse Aasia n2gu. Seda enam olen vaimustuses Melakast. V2iksed kitsad t2navad ilma k6nniteedeta, mustmiljon motikat ja autot kimavad ringi. Taksod ja lillekaunistustega jalgrattad vanker taga, mis m6eldud turistide vedamiseks, m6lemad signaalitavad kogu aeg ja tahavad oma teenust pakkuda. Kogu linnas olen suht v2he eurooplasi n2inud, seega k6ik tahavad sind n2hes suhelda. Isegi politseinikud passivad puu all oma motika najal ja naeratavad noogutavad sulle. K6ik on oma joped :D T2navalt kogutud naeratused ja m6ned jutustamised on olnud v2ga armsalt siirad ja toredad, kuigi olen suht skeptiline k6igi tylitajate osas olnud. Kui p2ike loojuma hakkab kobin j2lle hostelisse tagasi, sest eile tagasiteel tuli mulle yks motikajuht sama t2nava peal kaks korda vastu ning puuris mind oma kiivri alt, seega yksi v2ga pimedas liikuma ikkagi ei kipu. 6htul k2isime koos hosteli t66taja ja yhe hispaania noormehega ratastega s6itmas ja 6htust s66mas. See linn on t2iesti lummav 6htul oma valgustustega :)    
Ja mudugi on siin superodav. K6ik r22kisid mulle sellest enne, et siin on odav, kuid see tundus uskumatu. Asju saab naljahindadega. Eilne 6htus66k vege restoranis maksis mul 9 krooni. Luristan smuutisid ja kookose mahla :) Nice! Nyyd l2hen hosteli katusele raamatut lugema. 

No comments:

Post a Comment