Friday, November 20, 2009

Täna oli koolivaba päev ja eile õhtul mõtsin, et kui täna väljas päike paistab siis lähen jalutan lihtsalt kuskil mere ääres, sest jubedusega avastasin, et ma ei tea millal ma viimati päikest nägin. No selle asemel sain täna vihma, sajab hommikust saati ja pole veel lõppenud. Ma pole voodist ka veel väga välja saanud, pole ülearu isu ka.
Käisin siin ükspäev õde Triinuga Picasso näitust vaatamas. Kuna Pariisis on muuseum remondis nii 2a siis Picasso tööd liiguvad seni kaua mööda ilma ringi, nt nüüd on Helsingis ligi 5 kuud. Leidsime õega ühe hästi laheda töö kaa, mis meile mõlemale väga meeldis ja arvasime, et üks siuke võiks ju kuskil kodus olla :p Pilt on kõrval. Kahjuks netist mingit väga hea kvaliteediga pilti ei leidnud, sest selle pildi peal on need värvid nati paigast ära origilaaliga võrreldes. Igatähes tundus, et see Picasso oli päris lahe säga. Kui siiani assotseerusid Picassoga aint väga sürrealistlikud tööd, siis nüüd see pilt nati laienes. Pärast käisime veel Liibanoni restoranis söömas ja mulle hakkab see köök aina rohkem meeldima.
Ja nüüd ma vegeteerin edasi! Eile sai nagu õhtul väljas ka käidud kursaõdedega, nii et võite arvata mu vegeteerimise põhjusi ;) Oli küll plaanis täna 'conjoint' analüüsist väike 10lk kirjutada, aga noh, ma ei näe, miks homme selle jaoks hea päev ei peaks olema :p

No comments:

Post a Comment