Tuesday, December 1, 2009

Karma krt!

Mul jälle vahepeal Eestis käidud ja nüüd Helsingis tagasi. Oli väga palju toredaid spontaanseid ja ka kokku lepitud kohtumisi. Tundub, et kudagi natuke liiga tore oli ja nüüd on väike karmavõlg tasuda. Pookisin endale kuskile natukese nohu külge ja üldse tervis longab hetkel nati? (kas keegi tahab nohu oma süüks võtta, ma võin pakkuda?) Esmaspäeva hommikul ajas suur notsunohu paanika isegi minu juhtme kokku ja kraadisin ennast. Viimati tehti minuga seda Malaisia piiripunktid. No igatähes, kraadisin pool kraadi rohkem kui tavaliselt ja otsustasin, et see on närvidest :)
Btw, käisin Tlnas Solarises Bodies Revealed näitusel. Oli kah, mulle oli kudagi mulje jäänud, et see on nati parem. Võhikuna selles vallas jäi mulle infost puudu. Ja no mis värk on nende asjapulkadega, kes seal kohapeal infot jagavad, ise absull mitte matsu jagades. Või nagu tõesti, sellest saab eseimese lause lõpus aru, kas sul on tekst pähe õpitud või sa tead, millest sa räägib. Ai ai!
Ja täna õhtul käisin õega Tsirkuses :D Vaatsime sellist asja http://www.birdhousefactoryshow.com/ ja mõlemad tunnistasime, et see oli tõepoolest väga lahe. Ei mingeid loomi, sest see on lapsepõlves vene kanaleid vaadates tsirkuse tähenduseks saanud, vaid hoopis väga tasemel akrobaadid igast trikke tegemas. Ja väga lahe kloun ka :D Ja õde oli meile orgunninud siuksed piletid, kus istusime kaksi neljases 'booth'is (mis see sõna eesti keeles on? kabiin? ei ju.) Oh, nii ei saa rallit sõita!
Lund mulle ja teile. Oleks tore ju!

1 comment:

  1. loož on selle asja nimi. kas mina ei pidanud olema mitte see, kelle eesti keel longab? :P

    ReplyDelete