Thursday, February 11, 2010

Palju mehi katusel on?

Mul tekkis praegu täitsa huvi, palju mehi on Helsingis sel nädalal katustele saadetud? Ma kujutan ette, et praegu on vabalt mingi paarsada selli katuseid puhastamas. Mul vastasmaja katusel hetkel mingi kaader lõhub jääd vihmaveetorude küljest. Sellid äsavad lausa kirkaga. Jah see katuste puhastamine on sel nädalal kuidagi eriti päevakorras olnud. Võibolla siis seepärast, et vahepeal läks ilm pehmemaks ja neid jääpurikaid tekkis kohe ohtralt. Nüüd siis katustelt lumi maha ja kogu jää räästa küljest ka ära. Ja õnneks on väiksed kopamehed ka platsis, kes selle lume siis tänavalt kohe ära koristavad. Töö kiire ja korralik!
Kõrval üks stiilinäide, kuidas kooli vastas üks sel oma autot lume seest välja kaevab. Pilt tehtud teisipäeval. Sama tänava äärsete majade katuseid just puhastati, nii et ju tal oli aeg oma massin välja kaevata kui ei tahtnud, et see lumehange pähe ära viiakse.
Ja siis ma pean blogisse ka selle toreda pildi panema, mis ma ükspäev teel kooli nägin. Mu koolitee peal on üks park ja keset parki oli kogenunud kuhi kaste. Kastide pealt võib lugeda kirju stiilis 'jääkarule' ja 'lattu'. Tundub, et sommidel on ka kopa ette visanud see lume värk :)
Ja mul hakkas täna nädalavahetus, mis ennekõike tähendab seda, et saab magada nii palju kui tahab. Pidin see nädal kaks korda 8.30 koolis olema ja mu organism andis suhteliselt selgelt märku, mis ta sellest asjast arvab!

No comments:

Post a Comment