Wednesday, February 24, 2010

Sedasamust, õnne siis!

Pikk vahe postituste vahele on tekkinu seepärast, et kiire kiire ja siis veel nati kiirem on. Tegelt on praegu ka häääästi kiire! (ja mul on hästi tähtis nägu) Anyways, oma assignmentide hunniku vahelt otsustasin blogisse mõned read kribada. See nädal on kooli hästi vähe, õigemini aint kaks soome keeles tundi, mille pärast ma siin istungi. Mudu on nn Lõuna-Soome lastel koolivaheaeg ja seepärast on meil sujuvalt koolis ka enamus õppejõude selle nädala peale longuid mitte sättinud. Selle asemel on nad täitnud nädala erinevate tähtaegadega, igast kirjatükid siis, mis ma pean sisse andma. Mu kalender on lihtsalt punane, aga see on okei. Enam hullemaks ausõna minna ei saa :)
Hetkel siis pusin veel mõned asjad kaelast saada, sest homme peale soome keele tundi kiman Eesti poole, kus ilmselgelt tuleb ka mingi gaas põhja sinna tänna tahan kõik näha superkiire nädalalõpp. Aga see on ka okei, sest see on hea :D

Üks suht kehva kvaliteediga fotoke ka aga siiski, mis on pildil?
Noh esmapilgul arvaks suure tossupilve peale, et vähemalt tulekaju. Aga ei, tegelt sulatavad lund ja jääd katuse äärest kuuma surveõhuga. Tavaliselt jätab siuke protseduur tänavale jää sisse nii 7-8cm sügavused jäljed kuhu voolik sisse sulanud on. Smoking!

Mmmm... ja eelmine nädal käisin hästi lahedat tantsuetendust vaatamas. Nimeks oli tollel Shadowland ning eistajaks Pilobolus Dance Theatre USA'st. Leidsin tuubist clipi ka: http://www.youtube.com/watch?v=1-6z9v05mDw See oli igatähes wckd lahe tund ja natule, kui punt seal laval igast trikke tegi.

Viimane nädalavahetus lõppes minu jaoks kursaõe pool türgi köögi võlusid nautides. Neiu ise ongi Türgist ja ilmselgelt ei sattunud parimal aastal Soome talve veetma. Kuna õhtust sai sujuvalt sleepover siis järgmisel hommikul kell 7 tahtis mu Soome kursaõde väga väga Soome - Rootsi hokimängu vaadata. Mu variandid olid jaa või jaa, sest me magasime elutoas sama diivani peal :) No tegelt me päris kell 7 ei ärganud, hakkasime mingi kella kaheksa paiku vaatama, seitse oli ikka nati too much heast peats üles ärkamiseks. Aga sedapsi siis lood!

Ja nüüd ma naasen luuletamise juurde ;)

No comments:

Post a Comment