Thursday, March 11, 2010

Done, done and dooooone!

Ma siin rõõmustan, et mul on nn vaba nädal, sest mul ei ole eksameid, aga ilmselgelt oli siin üks assignment ikkagi jalus ja nüüd on see ka tehtud. Seega nüüd on tõesti nii vaba, et teagi kohe mida teha. Päris mitu vaba päeva tuleb veel, pole ammu nii palju vaba aega olnud. Ja ma igaks juhux nüüd ütlen korra veel sõna vaba, kui sa seda siin juba nii mitu korda öeldud :P
Mis siis vahepeal toimunud kah. Eelmine nädal käisin hokit vaatamas. How Finn can you go, eh? Aga jah, eelmine neljapäev käisime siis mina, soome ja türgi kursakaaslane Hartwell arenal, istusime kõrgel kõrgel üleval. Hea julge tunne oli, sest üks litter lendas ikka publikusse ka, mille peale korraldati tormijooksu. Üllatuslikult oli türklane ka ühe tiimi fänn, aga noh tal on Soome mees, nii et võib aru saada. Ta elas ka tulihingeliselt mängule kaasa, iga kord kui värav oli pani ta mulle suurest elevusest tou vastu õlga või näpistas mind. Väravaid oli kokku seitse. Ei mul ei olnud ka igav mäng. Meie ees reas istusid siuksed paar alla meetri meest, kes vahepeal hirmkõva häälega kaasa elasid, see oli väga armas. Siin see hoki värk on ikka emapiimas ma ütlen.
Aga jah, lisaks olen avastanud hulgi sarnasusi Türgi ja Eesti keele vahel, go figure? Järgmine kord proovime samas koosseisus kõik oma keeles rääkida, vaatame, kuhu me siis jõuame.
Aga täna on neljapäev ja neljapäeval on juba taeda värk, mis toimub -> minnaks välja! So off i go :)

No comments:

Post a Comment