Sunday, March 28, 2010

Vaikselt vaikselt...

...vaikselt läheb üldiselt. Viimane periood koolis ei ole veel väga hambaid näidanud. Tore oleks kui ta seda mudugi ei teekski aga noh väike tõenäosus on, et ta seda mingi hetk ikkagi teeb. Hetkel olen siis rohkem aega kulutanud kursaõe korteris värvimis ja muid töid tehes. Homme lähen talle appi kolima ka veel. Täna käisime miskil sisustus ja kodu messil. Lisaks sellele, et tasuta sisse saime, sai ka ohtralt kommi ja jäätist :) Väike vaheldusepäike!
Vaikselt siin üritan ka juba oma lõputöö teemaga tegeleda. Brrr... esiteks aeg lendab ja no teiseks... ma olen omale paraja piruka teema ka valinud ikka :D Eks paistab kuhu ma sellega jõuan aga 22 päeva pärast pean esitama teema ja praegu siis üritan nati lugeda ja mõelda kuidas see täpselt 22 päeva pärast välja nägema hakkab.
Järgmine nädala alguses on paar päeva kooli ja siis on nädal aega vaheagea, sest Soomlased, kui korralik kristlik rahvas tähistavad lihavõtteid pikalt. Seega neljapäevast alates olen Eestis ulkumas :)

No comments:

Post a Comment