Thursday, April 8, 2010

Raaapuuuutaaaaab!

Oh, tagasi Soomes ma nüüd olen. Viimane laevareis Eesti oli küll siuke, et ma tõsiselt pidin endale rääkima, et see 2,5h saab kohe kohe kohe läbi ja kohe kohe kohe läheb kõik paremax. Millegi pärast oli see raputav nagu ka ülejäänud aeg Eestis aga see selleks. Kui elu on lill ja sa suudad selle enda jaoks keeruliseks mõelda, siis tuleb ilmselgelt uuesti mõelda kuni enam ei ole nii loll, et asjad keeruliseks mõtled. Lihtne! Aga jah, viimane kord siis kõik eestlasele omased vingumisjooned karjusid terminali jõudmisest saati näkku ja makku. Südaööl Tlna jõudes kallistasin Leenu ikka südamest kohe, et on sõbrad kelle pärast siukseid laevareisi ette võtta. Ei olnud sellex emotsiooniks üldse valmis, aga õnneks olid positiivsed emotsioonid ka, sest sõpradel oli igast toredaid uudiseid ;) Nädalane puhkus Eestis lendas, sest oli vaja ju siin ja seal olla ja remonti ka teha. Kui ma turunduses ei peaks magistrikraadi saama, no siis viimase kuu remonditööde eest võiks selle mulle küll anda :P Täna käisin koolis ja nüüd jälle nädalavahetus. Viimasel ajal enam tõesti ei mõika millal nädalalõpp või algus. Algne plaan oli täna ka välja minna, otsatu nädalalõpp ikkagi aga taaskord rivid hõrenesid haigestujate tõttu ning selle jama peale ilmselgelt otsustas ka minu organism, et kaua võib üksi terve olla ning tundub, et homme hommikul ma tervena ei ärka. Läksin hommikul kooli täiesti tervena, kõhisin korra enne esimest loengut ja peale seda on olnud allakäigu trepp.
Ja ebameeldiv üllatus oli, et minu nn kodupood paneb remonidks uksed kinni. How annoying? Mul on siin korteris vähem kui kuu aega jäänud ja pühapäevast alates kuni praktiliselt kuu lõpuni on pood kinni. Täna isegi polnud sealt riiulitelt enam midagi võtta. The little things that piss me off :) Olengi vist juba liiga kaua siin elanud...
Aga noh, huvitavad ajad ootavad ees, nii et keep it cool!

No comments:

Post a Comment