Friday, April 16, 2010

Kanad pittu!

Jou! Ma ei mäleta palju ma sel teemal siin juba enne jahunud olen, aga ma kindlasti olen maininud miskit pidu, mis meil korduvalt on ära jäänud, sest üks või teine on haige olnud. Nii, homme on selle peoga kolmas katse. Meil siin üks türgi kursaõde, kes abiellus soomlasega aga nad pole nagu Soomes korralikku pidu miskit teinud, me siis otustasime ohjad oma kätte võtta ja vihjata vähe :p Hoolimata sellest, et me oleme juba kolmandal ringil on tegemist ikka veel täismahus üllatusega selle neiu jaoks. Oo ta suu kukub lahti homme hommikul kui me ta ukse taha jõuame :D Ees ootamas tantsutund kohaliku 'tantsud tähtedega' võitjaga. Seejärel visiit sauna, kus on plaanis palgata üks tädi ta selga pesema (jah, see on siin siuke teenus, full-body wash'i pidi ka saama ;) siis ühine õhtusöök ja noh siis on veel mõned plaanid õhtul... millest ma siinkohal pikemalt ei räägiks :p Tundub, et Islandi vulkaani tuhatolm on kah ohutuks tunnistatud, seega me ei pea pidu ära jätma (ptui ptui ptui) ja õhuruumis hetkel ei liigelda, seega pole ka ohtu, et keegi kuskile jalga laseb (korra see neiu lendas Türki nati ootamatul ja pidime peo edasi lükkama, ega ma siin nalja pärast ei räägi noh). Aga Helsingis läheb elu mudu jah hullude päevade ja streigi lainel. Esimest väldin meeletult, teine kuramus sattus täna teele ette.

Ja õnne minule õe sünnipäeva puhul, kohe varsti võtan teise õe ja lähen tähistan seda vähe :)

No comments:

Post a Comment