Thursday, April 29, 2010

Kolin!

Aga mitte veel Eestisse. Kolin 10päevaks veel Soomes õe poole ja siis kolin tõepoolest Eestisse. Nagu vähestest blogi sissekannetest võib järeldada on lõpuks kätte jõudnud see aeg, kus kool näitab hambaid ja teha on rohkem kui tehtud jõuab. Täna õhtul on ikka toss jubedalt väljas. Kooli on siis jäänud veel nati üle nädala. Üks suurem report vajab kokku kirjutamist koos tiimiga, soome keele eksam ja järgmine laupäev veel üls tricky eksam tiimiga :) Jep, justnimelt, tiimieksam. Ja peale seda võib mind juba Eestis lõunale kutsuda ;)
Täna käisin oma thesise juhendajaga kohtumas. Õnneks see oli väga inspireeriv jutuajamine. Huh! Mu juhendaja on mu üks õppejõud, kelle kohta ma aasta alguses umbes kolmandas loengus ültesin, et oh kui hea oleks kui saaks selle venna juhendajaks. No siin ma nüüd siis olen, tema minu juhendaja ja mu tunne on, et I need to shape up! Lihtsalt, väga respekteeritud õppejõud ja ma pean nüüd olema oma juhendaja vääriline :)
Aga jah, võite mulle veel lõpuspurdiks edu soovida. Ma järgmine nädal kohe kindlasti ühtegi postitust ei luba :p Loodame, et ükski rong ka kuskilt rööpalt enam maha ei sõida ja bussijuhid lõpetavad ka oma tööseisaku. Siis mul äkki isegi õnnestub järgmine nädal koolis käia, sest õde asub Helsingist väljas ja mul on vaja transpordivahendeid kooli saamiseks.
Seniks aga kena Vapput kõigile! Soomlaste maipühad siis :)

No comments:

Post a Comment