Saturday, April 10, 2010

Kassigripp?!

Noh, mida oligi tarvis tõestada, haige mis haige. Tegelt meil terve korter haige. Üks tsikk oli juba siis haige kui ma siia Helsingisse tagasi jõudsin ja nüüd oleme kolmekesi haiged, üks neiu on suutnud veel pääseda.
Aga tunne on siis põhimõtteliselt selline nagu oleks kassi alla neelanud. Kõlab hästi heh? Eriti piinab mind kõha ja kurk kriibib kogu aeg, lisaks olen eile õhtust saati võimeline täiesti lambi hetkel nurruma hakkama :D Lihtsalt hingan ja seest tulevad siuksed hääled nagu nurruks. See ei ole tõenäoliselt normaalne aga noh, nurrr :) Eks ma nüüd siis katsu selle nurrumise vastu võidelda ja juua teed ning süüa jäätist vaheldumisi. Kena nädalavahetus küll kui väljas on kevad ma ütlen :( Aga noh, järgmiseks nädalavahetuseks on vaja vormis olla, sest siiis....siiis on meil plaanis üks suuremat sorti pidu ja nimelt juba kolmandat korda plaanis. Tahame ühele kursaõele üllatuspidu teha, kaks korda oleme juba erinevatel põhjustel canceldanud. Talle peaks asi ikka veel üllatusena tulema. Seega ptui ptui ptui ja fingers crossed, et see kass minu seest välja saax!

No comments:

Post a Comment