Sunday, February 22, 2009

Ja mitte vähe soe!

Tere Austraaliast :) Kuigi maandumine oli päris jube on siin täitsa tore. Viimased pool tundi lennukis raputas ikka korralikult ja ma olin sekundite kaugusel haaramast paberkotti. Õnneks jõudis lennuk enne maanduda aga see oli napikas. Perthis pidid õhtuti puhuma kõvad tuuled ookeani pealt ja seepärast ka selline maandumine. Mudu on siin soe soe ja veel kord soe. Eile oli väidetavalt 40C. Pole just tavaline Eesti suvi hah? Dehüdratsioon saab siin ka täiesti uue tähenduse. Veepudel kogu aeg näpus, mudu on kutumutu.
Vahepeal olen siis toimetanud tööotsingute rindel. Mul nüüd mõneks kuuks Austraalia telefoni nummer +61425662217. Teinud omale siin Tax File Numberi, et nad saaksid minult ametlikult jubedamalt palju makse võtta. Lisaks olen saanud Austraalia pangakonto omanikuks, selle tegi mulle noormees nimega Sureshkumar :D ning andis oma kaardi ka, kui mul peaks olema mingeid küsimusi või probleeme, et saan talle otse kirjutada või helistada. Ja ärge saage minust siin valesti aru, see oli standard procedure ja selle said kõik kliendid. Nüüd siis ootan kuni nad mulle pin-i ja kaardi postitavad. Kuna kõik asjad saadetakse postiga siis on postiaadress siin väga oluline. Aijaa, ja hetkel olen asumisel Priidu (parmaley.blogspot.com) juures. Ta jagab korterit ühe Lõuna-Aafrika paarikesega Perthi suburbis.
Tööturul on olukord suht masendav, Austraalia lihttöö hiilgeajad on läbi ilmselgelt. Täna käisin ennast ühes restos näitamas, kuhu võtsin kaasa ka oma cv. Enne mudugi kustutasin ära kõik mõistlikud asjad nagu hariduse, töökogemuse ja koolitused :D Teisipäeval on mul veel üks nn tööintervjuu. Need mõlemad on puhtalt läbi Priidu, läbi agentuuride ei ole siin hetkel midagi pakkuda. Kui ma just ei taha minna outbacki pubisse kokaks või midagi. Eks ma hoia silmad lahti ja kuula maad edasi aga teisipäeval selgub siis edasine käekäik, seega pöidlad pihku!!
Nädalavahetusel oleme mitu õhtut järjest grillimisega tegelenud. Ühe korra käisime jõe ääres pargis, sest siin on pargis gaasigrillid ja neid on hulgi. Seega reede õhtul oli pargis ohtralt rahvast, kes olid oma pikniku asjad kaasa võtnud, grillisid ning chillisid. Minu menüü on pildil. Me istusime jõe ääres ja ühel hetkel ujus mingi asi, millel oli hai uim selja peal meist mõõda. Me otsustasime, et see oli mingi asi hai uimega :D mitte hai, sest seal jões ideeliselt ei peaks haisid olema. Ja ta ujus ka natuke imelikult aga noh, ju see jääb müsteeriumiks.
Hetkel just lõpetasin Tasmaania lõhe küpsetamise. Ja känguruliha on ka ära proovitud. Sellega kostitati mind esimene õhtu :) maitseb tiba veiseliha moodi. Kindlasti proovin sellest superkasulikust kangurulihast ise ka midagi millalgi välja võluda. Oo ja Priit vedas meid reedel turule. Seal oli nii palju värsket kraami – puuvilju, juurvilju, rohelisi lehelisi ja varrelisi. Palju asju, mida ma polnud elu sees näinudki aga nüüd on hull kihk kõik järgi proovida. Näeb, mis nendest kokanduskatsetest saab :)
Kolmapäeval lähme väiksele road tripile. Priit ja Oliver ja mina ja keegi eesti neiu oma kutiga liitub meiega kuskil poolel teel, sest nad on lambafarmis tööl. Suund Perthist lõunasse, tiirutame seal allpool natuke. Kuuleb jälle!
Ooo ja ma just nägin esimese naljaka reklaami telekast. Siin on nagu täielik reklaami ikaldus.
Uus-Meremaal ka. Jube nürid reklaamid.
Piic!

No comments:

Post a Comment