Wednesday, March 25, 2009

Mr. Steady-Steady

Pole midagi teha, tööjuures on siuke mees, kellele võib pühendada blogi pealkirja. Tegemist siis ühe Vietnami papiga, kes inglise keelt räägib väga vähe, suhtlus käib pigem käte ja jalgadega või siis Kings Parkis 20aastaga kogunenud kogemustepagasi rasva pealt. Sõnapaar "Steady-Steady" on tal muidu hästi selge. Aga miks ma ikkagi sellest räägin? Võiks ju eeldada, et tegemist siiski hea töömehega - ikkagi mitukümmend aastat juba seal töötanud. Noh, töötegemise isu on vist küll iga aastaga vähemaks jäänud???!???!! Päeva eesmärk on siis teha 8h-ga nii vähe tööd kui üldse võimalik :D Iseenesest tore, aga ma ei ole väga tugev tööajal nagu täiesti mitttttttttte midagi tehes istuma. Keegi ei arenda seal mitte mingit tempot nii kui nii ja kui te ei taha, et ma täiesti igavusse suren, siis palun laske nagu midagigi teha. Enamasti on see võimalik aga mitte nendel päevadel, kus temaga koos mingit asja teed :) Ja kui sa sõna ei kuula ja hakkad seal mingi Töööööd tegema, siis teeb ta sundootamist :D hahaahaha :D See näeb välja nii, et viib sind parki kuskile, kus on vaja midagi natuke teha ning ütleb, ma korjan sind 2 tunni pärast üles ja ise läheb teeb väidetavalt midagi muud, aga seda ma üldse ei usu. Siis oledki seal stuck! Tööd on tunniks, venitad poolteist välja kui väga aeglaselt teed ja siis ootad :D Steady-Steady!! Ja kuna meil aega on ohtralt kogu aeg, siis me vähemalt kimame väikse Kubotaga (massin, millega ma pildi peal olen kuskil allpool) pargis ringi. No hea seegi, näeb vähemalt kogu selle lahmaka pargi ära. Ja kuna ma laupäeval sõitsingi tiba pargis ringi ja tegin pilte, siis teile ka mõned.

Pildil traditsiooniline aborigeenide kogunemiskoht. Ainuke aborigeen, keda ma Kings Parkis näinud olen, oli küll mingi pätipoiss, kes oli saadetud ühiskondliku tööd tegema, kuna trahvi ei jaksa maksta.
Austraallastel on lind, kelle nimi on Twenty eight. Nagu palun, enam ei tulnud ühtegi lahedat linnu nime ja panime talle hoopis nimeks numbri?? Väidetavalt teeb ta sellist häält, nagu ütleks "Twenty eight" No maeitea! Seega Kukaburra, kes tegelikult teeb pärdiku häält peaks kandma nime ....? Kommentaarium pakkumisteks avatud :D

No comments:

Post a Comment