Thursday, April 23, 2009

Jõudsin külast linna!

Pealkiri kajastab esimesi emotsioone Melbourni jõudmisel. Perth oli nagu väike maa kohakene sellega võrreldes. Siin ikka elu käib ja linn on linna nägu. Kell 5 ei sure kõik asjad välja ja poed ei panda kinni, see oli üks harjumatu asi Perthis. Hea, et marsruut on Perth - Melbourne mitte vice versa.
Perthis oli mul enne äralendu õhtul veel väike farewell, naabrid tulid shampa pudeliga tsau ütlema. Korterikaaslased viskasid mu lennujaama ning lubasime, et kuskil ikka jälle näeme :) Nendest kohtadest, kus on hea olnud, on kahju lahkuda. Ja seda tunnet olen ma selle reisi ajal juba mitu korda kogenud...
Melbournis põrutasime Kristinkaga kohe esimene õhtu Comedy Festivalile. Mina olin teinud eeltööd uurimaks keda üldse vaatama minna. Eeltöö algas nii, et võtsin internetis kava lahti, vaatasin ahahh miski 20 erinevat stand-up comedy showd, mille nimed mulle ei ütle mitte midagi. Hetk hiljem avastasin, et need 20 on ainult A-tähe all. Kogu tähestik veel!! Na uups! See eeltöö ei kandnud vilja aga õnneks sattusin õigel ajal telekat vaatama üks õhtu ning sain sealt vihjeid keda ja mida vaatama minna. Melbourni jõudes helistasime kohe hommikul piletiinfosse, kuigi oli kirjas, et pileteid saab ka uksel, ning saime telefoni teel 2 viimast piletit õhtuks :) Käisime Danny Bhoyd vaatamas, väga mõnus muhe sell oli ja sai naerda päris kõvasti. Arvasime Kristinkaga mõlemad, et teinekordki stand-up comedyt vaatama.
Esimesi eestlasi olen ka "tere"-ga Melbourni linnas juba hirmutanud :D
Eile õhtul käisime Reka ja Heleni pool grillimas, nad on ka ennast hetkel Melbourni sisse seadnud. Kes ei tea siis tegemist mu Riia koolivenna ja tema naisega ning et mul oli superhea meel neid näha. Sai head grill-liha, sokolaadi kooki ja nalja nabani ;)
Ning viimasena pildike minu lossist, seal ma magan :D Sellest ma pean kunagi teile ise rääkima!

No comments:

Post a Comment