Saturday, April 18, 2009

Talkin' about timing!

Homme on viimane tööpäev, taaskord siis :P Moosimine teemal, et jää ikka kauemaks on kestnud juba nädala. Nibin nabin jäi töö Kings Parkis kaalukausil alla kahele kuule ringi reisimisele ja chillimisele. No tõesti, nibin nabin ;) Mudugi arvestades, et mu ülemus kostitas mind tihtilugu superheade puuviljadega, mida ta osaliselt vist ise kasvatab, siis selle väikse asja võiks küll järgmises töökohas välja nõuda. Palun mulle igal lõunal üks eksootiline puuvili, mis keele alla viib. Aitäh!
Aga ajastusest rääkides müüsin eile oma ratta maha. Endal hea meel, sest vastasel juhul oleks ma ta lihtsalt tänavale visanud, sest ta oli vana ega maksnud midagi märkimisväärset aga nüüd sain selle raha tagasi :) Ja ärge saage minust valesti aru selles tänavale viskamise osas. Siin kõik viskavadki esmalt asjad, mida nad enam ei taha või ei kasuta tänavale, siis võivad kõik huvilised käia endale sealt sobivat kraami valimas ning siis kunagi hiljem lähevad need alles prügiauto peale. Tavaliselt kui ma rattaga töölt tulin, oli üks tänav, kus on suht fäntsid kõrged korterelamud ja seal oli alati tänava peal miskit mööblit ja värki ning alati oli ka neid, kes midagi sealt juba laiali vedasid. See oli juba siuke igapäevane vaatemäng, et mis siis täna tänavale jõudnud on? Ja lisatud pilt on ühest pöösast, mis teise koha peal mulle tööle minnes ette jääb.
Lisaks olen ma suutnud siin kuumuses haigeks jääda, eile hommikul ei tahtnud ikka kuskilt enam õhk läbi käia. Käisin apteegis, kus mind registreeriti andmebaasi ID-kaardi alusel kui nohurohu ostja (paranoilised?!?!) ja täna on juba lõõrid lahtisemad. Ma ikka kogu aeg lootsin, et siin kehtib ka see 7päeva haige olemise loogika (kui ei ravi läheb haigus üle nädalaga ja kui ravid siis 7päevaga) aga peale nädalat/7päeva (kuidas soovid) oli seis ainult halvemaks läinud. Tõenäoliselt supermarketi külmaletid said saatuslikuks või midagi. Ja noh siin kliimas on ikka suht raske liikuda ilma, et sa higistama ei hakkaks. Ma olen õppinud siin vähemalt poole aeglasemalt kõndima!
Aga nüüd ma hakkan vaikselt oma kodinaid pakkima, sest homme õhtul kobin lennujaama ning teisipäeva varajastel hommikutundidel kohtun juba Kristinkaga Melbournis. Stay tuned, sest kui ma ei ole suutnud sind siiani kadedaks ajada, siis plaanin ma seda järgmise 2kuu jooksul veel kindlasti teha :p Tataaa!

No comments:

Post a Comment