Friday, January 16, 2009

3 lendu ja 24h hiljem...

....maandusin 6nnelikult LA-s. Virgin Atlanticu kiituseks v6in 6elda, et 10tunnine lend oli v6imalikult mugavaks tehtud. T2itsa s66dav s66k ja oma telku eesistme kyljes koos suure valiku filmidega. Lennutrajektoor oli yle Gr66nimaa ja mul juhtusid tol hetkel ka silmad lahti olema. Lumised m2ed olid nagu super ilus vaade. Mitte, et ma sinna kipuks, ma rohkem p2ikse peal v2ljas :) USA-sse j6udes teatas piloot, et v2ljas on 6htul veel 20C sooja. Jeiii. Passikontrollist sain l2bi nagu lupsti, k6ikide oma s6rmede j2ljed pidin neile kyll j2tma. Kuuldes mu reisiplaanidet tehti mulle suuri silmi, et preili, kes teie reisi eest maksab. Seleta siis noh!?!
Hetkel siis peatun yhe Eesti noormehe juures LA-s. T2na k2isime ostsime mulle digika, seega on lootust, et yhel heal p2eval saate ka pilte n2ha ;) Lisaks k2isime Venice beachil chillimas ja tegime v2iksed 6lled rannas, m6nna. Kuigi kraade oli mingi 25C oli vesi nagu kylm kylm. Aga noh sai varbad Vaikse ookeaniseks (ok, seda s6na v6ibolla ei ole yldse olemas). Igast2hes s6brad, mul on tunne, et see reis ootas mind! Homme l2hme autuga San Fransiscosse, kus kohtume veel Eesti s6psidega. T2nan t2helepanu eest ja kuulmiseni :)

1 comment:

  1. Elutarkus räägib, et kui lähed ujuma öösel, kui väljas on ka kõigest ca 25C, siis tundub vesi päris paras. Ainult Atlandi poole peal tuli kuidagi jälgida, et pimedas haid kallale ei tuleks.

    Aa paluks siis põnevamaid-krõbedamaid uudiseid kah - ilmast teatavasti pidi räägitama siis, kui muust enam rääkida pole ;)

    Ootan! Ja pilte ka muidugi.

    ReplyDelete