Monday, January 26, 2009

Kia Ora

elik Hello! ja seekord Uus-Meremaalt.
Palun öelge, et kedagi jälitab veel see needus, et lennuki kõige paksem meesterahvas istub teie kõrval. See on lausa ebanormaalne kuidas minul selles osas veab. Vahepeal oligi juba paar lendu ok olnud. Aga just 13tunnise lennu juures. Arumaeivõi. No anyways, pugesin nii akna alla ja tõmbasin ennast nii kokku kui võimalik ja õnneks magasin enamuse lennust.
Nüüd olen siis teist ajas ees. Mul juba päev õhtasse jõudmas. Oliver ka leitud! Õlad päiksest punased ja pool päeva ennast juba salliga varjanud. Homme veel Aucklandis ning siis võtame ühe autu ja paneme saare peale kimama.
Okai ja kuuleb jälle!

5 comments:

  1. Mina olain lahi latti pois...

    English please... Come on! :)

    love your blog by the way... and no I am not drunk.

    English?

    ReplyDelete
  2. No mis mõttes! Kas nii lahe on, et ei leia isegi hetke meile uute uudiste saatmiseks?! :)

    ReplyDelete
  3. Hiii Andrejs :)
    I'm sorry, but I have some only Estonian readers. But u'r pretty good at Estonian already I see ;)

    Ja K2tu, p2ris lahe on kyll. Sry! Tule siia :)

    ReplyDelete
  4. Oi-oi. Tead ju küll, mida igasuguste eeduste kohta öeldakse ;)

    Vahva, et reis lahe on, aga ole nüüd tulevikus ikka korralik ja hoia meid oma tegemistega kursis. Tervitusi Pariisist ;)

    ReplyDelete
  5. ja veel kord vabandan mix-up'i pärast. mina ja minu triinud :)

    ReplyDelete