Friday, January 23, 2009

Ja lubatud pildid...

...mis panevad P2rnu retirement plane ymber m6tlema ;)
Vaated teel San Fransiscost Los Angelesse. Super lihtsalt.



Ja teate mida toredat siin veel on JellyBellyd :D Jaaa ma leidsin nad taas. Minu obsession kommidega siis. Ning ma olen p2ris usin teisi sellega nakatama. K2isime pildilolevas poes eile. Ja nyyd mul on pallu pallu komme. Hull v2rk.




Nyyd aga l2hme me muuseumi ringile. Kuna p2ris t2pselt ei tea, mis see koht endast kujutab siis tulebki ilmselgelt kohale minna ja uurida. 6htul tulevad Indrek&Maria (kohalikud eestlased) kylla ja Hendrik lubas syya teha ning peale seda l2hme kuskile yli6pilaste peole. Siuke p2ev siis plaanis. Homme elik laup2eval lendan edasi Uus Meremaale. Kui mitte enne siis sealt kuulete must taas :)

No comments:

Post a Comment