Tuesday, January 20, 2009

U think this is America....

....I say this might be Estonia. Ma pole lihtsalt nii v2he Englishit veel yhegi v2lisreisi peal r22kinud kuni siiani Ameerikas :) See aga v6rdub palju toredaid eestlastet tutvusi Ameerikas.


Mis ma siis vahepeal korda olen saatnud? Laup2eva hommikul (no mitte p2ris hommikul, sest k2isime eelmine 6htu tiba linna peal :) panime autole h22led sisse ja SF-i poole minekut. Kui k6rvalautodes k6mises r2pp siis meil m2ngis Matvere&T2tte :) 6htuks olime SF-is Heleni ja Allani juures. Leidsime peale pikka s6itu veel jaksu pittu minna koos kahe Eesti neiuga. Ma nimetaks seda klubi peaaegu Angeliks :D Ainult enamustel v6isin ma yle pea vaadata - vana hea Euroopa hiidnaise tunne. Pyhap2evase hommikus66k/l6una nimel ootasime yle tunni j2rjekorras. Inimestele siin meeldib j2rjekorras seista ilmselgelt. 6htul olin ma lihtsalt laip, vist mingi kerge jetlag j6udis kohale.

Esmasp2eva hommikul k2isime Golden Gate bridge'i kaemas. S6itsime yles vaateplatvormile, kus tuul tahtis 2ra viia aga sai palju ilusaid pilte. Minu selja taga siis sild ise, paremal SF ja vasakul v2ike saareke ookeanis on Alcatraz.


Edasi l2ks tuur Napa Valleysse veine maitsma. See t2hendab siis, et k2isime erinevates veiniistandustes veine proovimas. Kui kedagi peaks huvitama siis ka nimed: St Supery, Frogs Leap, Cakebread (v2ga head veinid:) ja viimane koht tegelt esindas 4 istandust. Meid oli 5 eestlast, kellest 2 on nii6elda in da business ja suht asjatundjad which was nice to have. Ilm oli supersoe ja igati sobiv istandustes k2imiseks, mandariinipuudega poseerimiseks ning p2evaga sai maitstud igast p6nevaid veine.


T2na hommikul k2isin jalutasin natuke SFis ringi (loe tegin sporti nii, et seda n2gu). K6rgusevahed on lihtsalt hullud ja paar blokki rassid m2est yles ja siis j2lle alla ja siis j2lle yles. Yhes6naga trenn yle pika aja. Sibasin Coit towerisse, mis on pystitatud m2e otsa ja sealt avaneb super linnavaade. Pealel6unal hakkasime m66da ookeani 22rt LAsse tagasi s6itma. Nagu wauuuuuu mis vaated nagu wauuuuu. Aga need vaated juba j2rgmise postiga, sest need alles kaameras ja mul on kell 66sel ja ma tahan magama :)

2 comments:

  1. Need winery tripid on põhimõtteliselt vahvad küll, aga migreenikutele kahjuks täielikud killerid - mida hullemat saab veel välja mõelda, kui juua segamini ca 15 punast veini (loe, kõige kõvemat peavalu triggerit). Pärast viimast Virginia winery trippi oli mul juba õhtuks elupeavalu. Aa no krt vahva oli ju, nii et ega ma päriselt pole neist loobunud.

    Ootame siis nüüd põnevusega Uus-Meremaa muljeid ;)

    ReplyDelete
  2. See vinery trip oli väga chill ja tõenäoliselt peaksin seda Uus-Meremaal või Austraalias kordama :)

    ReplyDelete