Saturday, January 24, 2009

Veel kord LAst

Ptui ptui ptui aga täna on rõõmupäev, sest tundub, et ma olen suutnud seljatada wifi ja muud probleemid oma arvutiga. Nimelt ei sobinud minu arvuti EU juhe mu adapterisse, seega ei saanud arvutit laadida siin mitu head aega. Siis ei töötanud wifi, viskas mind peale sisse logimist ja netti saamist nii 5mintsa pärast välja. Tänaseks olen kaugjuhtimisega miski draiveri reinstalli teinud, naeratuse eest BestBuys US juhtme saanud arvuti jaoks, pluss US adapteri võrra rikkam kuna mul nüüd fotokas kohaliku juhtmega. Igatähes, mu seljakott on igavene juhtmerägastiks aga kõik asjad töötavad. See on nagu superheauudis lihtsalt. Jube keeruline on see ümber maailma reisimine selle seina lülitamise koha pealt.

Eile siis käisime pidus, puhas huumor oli :D Aga väga kuul üritus. Teinekordki võib USC filosoofidega peole minna! Üks LA naetatus teile siit :D


Täna hommikul käisin lehvitasin sõpradel ka bye bye....

Nüüd siis ootab mind ees 12h50mintsa lendu. Iiik. 26nda hommikul olen Uus-Meremaal, esimene ülesanne on tõenäolisel leida üles Oliver. To be continued...

No comments:

Post a Comment