Saturday, July 3, 2010

Aeg lendab teadagi!

Esimene nädal on nagu lupsti läbi. Superlahe on olnud :D Ma olen vist natuke mingeid imelikke ameerika aktsente üles korjanud ameeriklastega hängimisest. Ma olen mangosid ja avokaadosid puginud kahe suupoolega, sest need on siin üle mõistuse head taaskord ning väga väga odavad. Ma parem ei ütle kui odavad, sest see on valus lihtsalt. Muidu on Costa Rica nagu nati odavam kui Eesti, aga oma naabritega võrreldes ikka kallis.
Nädal surfi ja hispaania keelt on seljatatud. Suht läbi võtab siuke intensiivne puhkus, pean tunnistama, et ma unustasain ennast vormi ajada selle puhkuse jaoks :) Viimases surfitunnis proovisin suurte lainete poole paddelida (no ei tea eesti keelset vastet, lauaga ujuda siis või nii) ja no krt sinna saamine on nii raske ja mul lihtsalt ei olnud jaksu selle jaoks enam. Terve nädala väss ikka kehas. Eile pärastlõunal käisime ühel lähedaloleval rannal. Siin on nagu tavaline, et võtad takso, sõidad miski 10-15km kuskile randa chillima. Jacos on mudu ilus rand, aga siuke tume pruunikas liiv. Läksime eile ühele tasulisele valge liivaga rannale siis, aga me hiilisime kõrvalt sisse, seega ei maksnud midagi. Tegime väiksed kokteilid ja chillisime ning naersime iseendeid, et ärkame hommikul nii kuue paiku üles, et siis vastavalt kas joogasse või surfama minna, ja meil on tegelikult puhkus :P Eile oli meil suur pidu, sest mitu mitu inimest läks täna hommikul ära, mina lähen homme hommikul. Käisime ühe kohaliku selli restos söömas, kes ka siin koolis paari kursust võtab. Superlahe vanem sell, kes tunneb linnas vist umbes kõiki ja on suur surfifanatt. Mudugi tegi ta meie suurele lauale jooke välja, tõi lagedale oma mingi salaretsepti järgi valmistatud tuunikala (toore kala marinaadis), mis tahtis keele alla viia. Edasi läksime miskisse elava muusikaga baari, kus ma ühe ameerika selliga koos kõik piljardimängud võitsin, kokku mingi 4tk jutti. Ja no ma ikka tegelikult ei mängi üldse piljardit :) Edasi klubisse, tants ja trall ning õhtu lõpuks cooldown koduses basseinis.Loodan, et mu suveülikooli kaaslased saavad olema as fun kui see punt siin. Ma nüüd katsun oma kerge peavaluga randa jõuda, sest it’s smokin hot today again! Ja noh, selleks, et aru saada mis päiksepaiste siin tähendab siis näiteks kohalikud kannavad siin ka pilves ilmaga päiksekreemi. Aa ja ilmaga on siin ullult vedanud, sest kui ennustust enne siia jõudmist vaatasin, siis lubas äiksetorme igaks päevaks, aga tegelt on iga päev päiksega alanud ja õhtu poole tõesti tuleb sadu ka, ikkagi vihmahooaeg ju. Ja sry, ma ei viitsi piltidega üldse tegeleda. Aga ma vähemalt juba teen pilte :D Vaatab, kui ma järgmine nädal koolis istun äkki ma siis hakkan viitsima ;)

No comments:

Post a Comment