Thursday, July 1, 2010

Ola!

Krdi hea on olla! Ja arvuti taha jõudmiseks peab ka aega tegema, sest oleks nagu muud põnevat teha. Ja pean tunnistama, et olen fotokaga natuke laisk olnud ja piltide üles laadimine on ka jube pain siin praegu. Aga mis siis vahepeal toimunud on? Minu seljakott jõudis kohale esmaspäeva õhtul. Olin just oma esimeses surfitunnis ära käinud laenatud riietega. Hakkasingi siin juba mõtlema, et äkki peakski aint väikse seljakotiga reisima ja asju kokku laenama (no ptui ptui ptui eksole). Olen Jacos sellises koolis, mis ongi eesmärgiga koolitada reisijaid. Minuga on siin koos veel mingi 12 ameeriklas, kes on kõik väga lahedad, nii et meid on siin üks suur punt ja teeme kõike koos. Sel nädalal on sattunud nii, et mina olen ainus mitte ameeriklane, mudu käib siin ikka teisi ka. Enamus neist on siin ka kauem kui mina, mõni lausa 4nädalat jutti ja nt õpib siin hispaania keelt. Mina võtan keele tunde ja surfi tunde. Õpetaja on üks väga temperamentne kohalik, kes vahepeal lausa meie vihikuid kontrollib, kas me ikka teeme kõik nii nagu tema tahvlile ja jumala eest sõnadele tõlkeid juurde ei kirjuta. See on suur ’no-go’ siin. Võid tähenduse joonistada aga mitte kirjutada :D Lisaks ta nõuab väga täpset hääldust, mis minu õnneks minu jaoks on lihtne aga ameeriklastel on ikka päris raske õige ’a’ ja ’e’ hääldus leida. Hääldamist me teeme suurte grimasside saatel :D Meid päris algajaid on mudu kolm, aga eile oli tund kus kõik tasemed koos olid ja no siis me võtsime ikka mingi päris hull advance stuffi aga elame üle. Ma kohati tunnen ennast suht ummamuuduna seal tunnis, aga noh vähemalt õige hääldusega teenin siin plusspunkte.

Kolm päeva surfi on nüüd ka selja taga. Esimene päev oli nati siuke meelde tuletamine. Esimese lainega sain kohe püsti ja ilusa sõidu, nii et endal kukkus ka karp lahti. Teine päev... maeitea, ma unistasin seal midagi ega olnud päris surfi juures. Selle eest, eile tegin omale korraliku sünnipäevakingituse ja olin täiega äss. Eks vaatab, mis lained meile täna välja valitakse. Võrreldes mu eelmiste surfi kogemustega Uus-Meremaalt ja Austraaliast on siin ikka täiesti üle mõistuse hea!! Rand kus me käime on super, lained etc ja instruktorid on väga profid. Konkurentsitult parim mis ma siiani saanud olen and don’t get me wrong, eelmised ei olnud absoluutselt halvad. Aa ja ühel surfi instruktoril oli päev enne mind sünna, siis meil oli õhtul all you can eat sushi bar. Hell yeah!

Eile oli über tihe päev. Hommikul kajakkidega sõitmas. Väiksed eraldatud rannad, kosed, etc. Tagasi tulles käisime kajakiga üle kuudi ka, sest et me ei saanud laine eest ära :) Aga noh, see juhtus praktiliselt kõigia. Peale seda see eriti raske hispaania keele tund peale mida ma tundsin küll, et aju kärssab aga ma nagu tegelt sain kõigest aru, aga see oli krdima pingutus ikka. Siis surfama ja siis mõtsin väikse uinaku teha, mis tähendas, et ma ei kuulnud oma äratuskella, seda et kaks sõnumit tulid ja lõpuks naabrid ajasid mu uksele prõmmides ülesse. Miks? Sest oli vaja välja minna. Käisime lähedalolevas rannas ühes klubis, kus oli Ladies Night, mis siin tähendab, et tol õhtul naistele kõik joogid tasuta. Klubi nurgas on üks väike baarilett, kus on üks baarmen, kes siis teeb naistele jooke. Cube libre nägi välja nii, et topsitäis jääd, pool rummi ja pool kokat. Aiii!

Aaa ja ma olen suutnud ennast sobitada mingisse imelikku time zone’i. Ma ärkan hommikul ullult vara üles, ja õhtul kell 9 võin täiega ära vajuda. See on suht loogikavaba, sest sellel ei ole miskit koduse ajaga pistmist. Aga ma nüüd bassu äärde lebosse natukeseks :)

No comments:

Post a Comment